اللهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَيُّ الْقَيُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَلاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِي السَّمَاوَاتِ وَمَا فِي الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِي يَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ يَعْلَمُ مَا بَيْنَ أَيْدِيهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَلاَ يُحِيطُونَ بِشَيْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِيُّهُ السَّمَاوَاتِوَالأَرْضَ وَلاَ يَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَهُوَ الْعَلِيُّ الْعَظِيمُ لاَ إِکْرَاهَ فِي الدِّينِ قَد تَّبَيَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَيِّ فَمَنْ يَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَيُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَىَ لاَانفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِيعٌ عَلِيمٌ * اللّهُ وَلِيُّ الَّذِينَ آمَنُواْ يُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّوُرِ وَالَّذِينَ کَفَرُواْ أَوْلِيَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ يُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَى الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِيهَا خَالِدُون
خداى يکتا که جز او کسي شايسته ستايش نيست / او هميشه زندهء پا برجاي است /(پس) هيچ گاه خواب سبک و سنگين او را فرا نمي گيرد /آنچه در آسمان ها و آنچه در زمين است در سيطره مالکيّت و فرمانروايى اوست /مگر مي شود کسي شفاعت کند(مردم را) بدون اجازهء او / به پيدا و پنهان ايشان آگاه است / وايشان ذرّه اي از دانش او را احاطه ندارند / مگر به آنچه او بخواهد / دامنه تخت (سلطنت) او آسمانها و زمين است/ نگهداري اينها برايش کاري نيست / و او بلند مرتبه ترين و بزرگ مطلق است در دين اجباري نيست،فرق ميان پيشرفت و سقوط بيان شده است/ پس آن کس که طغيانگر بودامّا به خدا ايمان آورد به بهترين دستاويز نجات (از پرتگاه) رسيده است که پاره شدني نيست /و خدا شنوا و دانا است./ خدا پشتيبان افراد باايمان است آنها را از تاريکيها بيرون مي ‌آورد و به طرف نور ميبرد/ به همان صورت به کساني که طغيان کردند کمک ميکند چنان که آنها را از نور بيرون آورده به درون تاريکيها ميبرد/.آنهايند اهل آتش جهنّم و هميشه در آن خواهند بود دريافت کد antifreemason

صفحه قبل 1 ... 3 4 5 6 7 ... 8 صفحه بعد

پر بازدید کننده ترین وبلاگ تخصصی ضد فراماسونی فارسی زبان

 


 

1- مرحوم آیت اللَّه صدر
الدین صدر 1در اثر خود (المهدى) تنها به ذکر پنج روایت از دو کتاب اهل سنت -یعنى
عقد الدرر و الصواعق المحرقه- اکتفا مى‏کند.


2
- آیت اللَّه صافى
گلپایگانى -حفظه اللّه- در دو قسمت از کتاب (منتخب الاثر)، از دجّال یاد مى‏کند:


 یکم: (فى خروج الدجال) که ذیل آن به نقل شش روایت از کتب
اهل سنت مى‏پردازند.


ادامه ي مطلب ...

 نوشته شده توسط Sabi در شنبه 20 فروردين 1390برچسب:چشم دجال فراماسون ها دروغگو یهودیت یهودی امام زمان ( عج),

 لينك مطلب

 

 

در میان مهدى پژوهان، محققى كه بیش از دیگران بر رمزى بودن زبان احادیث در قضیه‌ى دجّال تأكید داشته و مفصّل‏تر بدان پرداخته است، علامه سید محمد صدر در جلد سوم موسوعة الامام المهدى است كه در اینجا خلاصه‏ ى سخنان ایشان را نقل مى‏كنیم:

 مفهوم دجّال، سمبل پیچیده ‏ترین و خطرناك‏ترین دشمن اسلام و خداست و این در واقع، توصیف تمدّن و جهان‏بینى ماتریالیستى غرب است؛ زیرا تاریخ ادیان تاكنون چنین دشمنى به خود ندیده است. در احادیث دجّال آمده است: (از زمان خلق آدم تا روز قیامت، امرى خطیرتر از دجّال وجود ندارد)، و استفاده از كلمه (أمر) خود بیانگر این حقیقت است كه دجّال یك شخص معیّن نبوده، بلكه یك جریان فرهنگى - اقتصادى - سیاسى ضد توحیدى و ضد دینى است.

 برای ادامه بر روی ادامه مطلب کلیک کنید.

 

ادامه ي مطلب ...

 نوشته شده توسط Sabi در شنبه 20 فروردين 1390برچسب:دجال ها فراماسون ها امام زمان (عج) فرقه ضاله ,

 لينك مطلب

 

 

توصيف دجال به زبان نمادين

مفهوم دجّال، سمبل پيچيده ‏ترين و خطرناک‏ترين دشمن اسلام و خداست و اين در واقع، توصيف تمدّن و جهان‏بيني ماترياليستي غرب است؛ زيرا تاريخ اديان تاکنون چنين دشمني به خود نديده است. در احاديث دجّال آمده است: (از زمان خلق آدم تا روز قيامت، امري خطيرتر از دجّال وجود ندارد)، و استفاده از کلمه (أمر) خود بيانگر اين حقيقت است که دجّال يک شخص معيّن نبوده، بلکه يک جريان فرهنگي - اقتصادي - سياسي ضد توحيدي و ضد ديني است.

 برای ادامه بر روی ادامه مطلب کلیک کنید.

 

 

ادامه ي مطلب ...

 نوشته شده توسط Sabi در شنبه 20 فروردين 1390برچسب:دجال فراماسون ها ,

 لينك مطلب

 

بر اساس مطالب کتاب يک محقق انگليسي
فراماسون ها اعتقادي به خدا و خالق هستي ندارند
بر اساس کتابي که يک محقق انگليسي منتشر کرده است، فراماسون‌ها که همواره سکوت معني‌داري در قبال مسئله دين از خود ارائه مي‌کنند، در واقع هيچ گونه اعتقادي به خدا و خالق هستي ندارند.
 



پايگاه خبري "خبر يني‌گون " ترکيه در گزارشي نوشت: مارتين شورت نويسنده و محقق انگليسي که سال هاي متمادي از عمر خود را صرف بررسي فرقه فراماسوني کرده، ماهيت واقعي اين فرقه را در قبال دين روشن کرد.
بنا به اين گزارش مارتين شورت در کتاب " از درون فراماسون‌ها " تاکيد مي‌کند در تفکر و آيين فراماسون‌ها خداوند جايگاهي ندارد و مفاهيم و عباراتي نظير " اي هستي بزرگ " و يا "معمار بزرگ هستي " کاملا مبهم و نامشخص است.

 

ادامه ي مطلب ...

 
اولین فراماسون ایرانی کیست؟
 
 
 
تاریخ - در ماهنامه یغما جلد سوم سال 1329 نقلی از خازرات فتحعلی شاه دارد که در زیر می خوانید: نایب‌السلطنه عباس میرزا پسر فتحعلی‌شاه در دوران حاکمیت خود بر تبریز، شش نفر را روانه انگلستان کرد.
 
 این شش نفر عبارت بودند از: میرزا صالح شیرازی، میرزا جعفر مهندس، میرزا جعفر طبیب، میرزا رضا (مترجم فارسی ناپلئون بناپارت)، محمد‌علی شاگرد قورخانه و میرزا حاجی بابا که خود در لندن مشغول تحصیل علم طب بوده است.  
در میان این عده، میرزا صالح شیرازی، به خط خود سفرنامه‌ای نوشته که از روز حرکت کردن از تبریز به همراه کلنل «میجر دارسی» به سوی روسیه و از آنجا به انگلستان تا روز بازگشت به استانبول و سپس ورود به ایران را روز به روز یادداشت کرده است.
 وی در این سفرنامه، تاریخ روابط روس و فرنگستان و شمه‌ای از تاریخ ناپلئون و حمله به روسیه و حریق مسکو و غیره تا ایام توقف او در جزیرة سنت هلن برشتة تحریر کشیده است. داستان تحصیل او و پنج تن از شاگردان ایرانی در لندن و اشکالات عجیب و غریبی که در راه پیشرفت کار ایشان بوجود می‌آمده است، براستی داستان غم فزائی است که تا کسی نخواند نتواند باور داشت. 
میرزاصالح مذکور در ضمن داستان خود بوسیلة بعض رجال خیر‌اندیش وارد در انجمن فراماسون‌ها می‌شود، و خود در دو جای سفرنامة خود که به خط اوست باین موضوع تصریح کرده به
تاریخ پنجشنبة بیستم رجب مطابق سیزدهم ماه مه 1233 هجری قمری می‌نویسد: «... چون مدتها بود که خواهش دخول مجمع فراموشان را داشته فرصتی دست نمی‌داد تا اینکه مستر‌پارس، استاد اول فراموشان را دیده که داخل به محفل آنها شده باشم و قرارداد روزی را نمودند که در آنجا روم... روز 20 رجب مطابق 13 می‌ به همراه مستر پارس و «دارسی» داخل به فراموشخانه گردیده شام خورده در ساعت یازده مراجعت کردم. یاده ازین درین باب نگارش آن جایز نیست...»
 

  برای ادامه این مطلب بر روی ادامه مطلب کلیک کنید

ادامه ي مطلب ...

 نوشته شده توسط Sabi در جمعه 19 فروردين 1390برچسب:فراماسون ایرانی,

 لينك مطلب

نماد فراماسون هافراماسونري در لغت به معناي (بنّاي آزاد) يا (معماران آزاد) است . اين سازمان،ماهيتي مخفي،پيچيده نهان – روشانه و مخوف دارد. اگر چه فراماسونرها براي خود پيشينه ي بسيار بسيار قديمي تاريخ جعل مي كنند،اما پيدايش يك سازمان مخفي با اغراض مشخص سياسي و ايدئولوژي ليبرالي درخدمت سرمايه داران غربي را مي توان مربوط به اواخر قرن هفدهم و اوايل قرن هيجدهم دانست.
فراماسونري به لحاظ تشكيلاتي،حاصل تغيير صورت يافتن اصناف قرون وسطايي معماران و بنايان انگليسي و فرانسوي است كه در قرن هيجدهم كاملاً از حالت يك صنف خارج شده و با تكيه بر ايدئولوژي ليبرالي و حمايت هاي گسترده ي بورژواهاي اروپايي به بازوي سازماني بورژوازي اروپا (به تعبير دقيق تر،نخستين بازوي سازماني بورژوازي ليبرال غرب) تبديل شدند.

 برای مشاهده  ادامه مطلب بر روی ادامه مطلب کلیک کنید.

ادامه ي مطلب ...

 نوشته شده توسط Sabi در جمعه 19 فروردين 1390برچسب:,

 لينك مطلب

#آیا پنجه یا دست ابولفضل (ع) نمادی الحادیست؟؟ +عکس#

نمودار درختی خاندان پادشاهی آل سعود/رژیم آل‌سعود از درون فرو می‌پاشد

#پسران دخترنما/ حکم خداوند براي مردان زن نما چيست؟+عکس#

#این است چهره واقعی این موش کثیف ( کمپانی والت دیزنی walt disney)#

#نقشه ی جغرافیایی داعش برای دولت اسلامی اش+ عکس#

#سید احمد الحسن ( یمانی موعود ) آمد اما زود آمد وملک عبدالله یا ملک فهد ؟#

#سوزاندن کلمه ی الله در کلیپ Katy Perry +عکس (( قسمت اول ))#

#طرح تجزیه ایران + عکس#

#آیا داوینچی در آثارش ادای احترام به شیطان می کند ...؟ + عکس#

#جاستین بیبر کیست ؟ عروسک صهیونیسم !؟#

#آیا سفیانی خروج کرده است؟ + سند#

#شرکت "والت دیزنی" چگونه ذهن کودکان دنیا را کنترل می کند؟#

#پسران دختر نما و دختران پسر نما....#

#نقشه ی جغرافیایی داعش برای دولت اسلامی اش+ عکس#

#کارنوال سالانه سکسی همجسنگران در تل آویو اسرائیل 2014 + عکس#

#جن و موجودات فضایی قسمت اول#

#معرفی و تحریم کالاهای حامی صهیونیست قسمت دوم#

 لطفا به "ادامه مطلب" بروید

 

ادامه ي مطلب ...

 نوشته شده توسط Sabi در جمعه 5 دی 1389برچسب:,

 لينك مطلب


درباره

فراماسون ها، .دجال، شیطان پرستی، کابالا، امام زمان (عج)، ظهور، اسلام ،یهودیت،مسیحیت،دشمن شناسی، منجی شناسی، ، ائمه،پیامبر، بیت المقدس ، صهیون ، اسرائیل ، ایران ، شیعه، سنی ، وهابیت ، بهایی، بودا، رسانه
پروفايل
نويسندگان antifreemason
تازه ترين مطالب antifreemason
موضوعات
آرشيو
لينکدوني
پيوندها
ظهور نزدیک است
مقتدر مظلوم
جنبش سایبری 313
رقص شیطان
آنتی فراماسونی
سلام بر ابراهیم((شهید ابراهیم هادی))
انجمن ضد فراماسون های ایرانی
غرب شناسی
ضدماسون
ضدصیهونیست
جنبش ماسون ستیزی
دست پنهان شیطان
رئیس جمهور مجازی
دجال کیست ؟
اخبار و مقالاتی پیرامون آخرالزمان، ظهور موعود آخرالزمان عج ...
بیداری اندیشه" target="_blank" >تالار بیداری اندیشه
پخش زنده و مستقیم از حرم امام علی , حرم امام حسین , حرم حضرت ابوالفضل عباس , حرم امام موسی کاظم , حرم امام رضا . حرم امام جواد علیه السلام و حرم حضرت عبدالعظیم حسنی و مسجد کوفه و مسجد سهله و مدینه منوره و مکه مکرمه
پخش زنده از حرم امام حسین علیه السلام
پخش زنده حرم امام رضا علیه السلام
بانک صوت و فیلم مذهبی
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان antifreemason و آدرس antifreemason.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





جستجو
امکانات سايت


صفحه قبل 1 ... 3 4 5 6 7 ... 8 صفحه بعد